Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?

czas trwania pozycjonowaniaOsoby, które zastanawiają się nad pozycjonowaniem prywatnej lub firmowej strony www nie ukrywają, że jeszcze przed podpisaniem stosownej umowy zależy im na uzyskaniu odpowiedzi na przynajmniej kilka pytań. Jedno z najważniejszych dotyczy tego, po jakim czasie można będzie liczyć na pierwsze efekty, nikt nie lubi bowiem inwestować własnych pieniędzy nie mając pewności, że przedsięwzięcie okaże się opłacalne. Na szczęście, nie jest to wcale pytanie, na które nie można uzyskać odpowiedzi, okazuje się zatem, że kluczowe znaczenie ma najpierw stworzenie dobrego planu pozycjonowania, a następnie także jego konsekwentne realizowanie. Jeśli więc firma odpowiadająca za pozycjonowanie jest solidna, a sama strona www została już wcześniej dobrze przygotowana, na efekt można liczyć nawet w ciągu dwóch miesięcy od momentu wykupienia usługi.

Oczywiście, skuteczne pozycjonowanie jest o wiele trudniejsze, jeśli strona ma niską wartość merytoryczną, a do tego nie została zoptymalizowana we właściwy sposób i to właśnie optymalizacja wydaje się być tym rozwiązaniem, które może mieć dla nas kluczowe znaczenie. Szczegółowa optymalizacja może znaleźć wiele czasu zwłaszcza, że elementy znajdujące się na stronie www nie mogą być postrzegane jako mniej lub bardziej ważne. Nie pozwala na to zresztą sama wyszukiwarka Google, która znana jest przecież z tego, że oferuje swoim użytkownikom tylko najlepsze rozwiązania.

jak długo strona się pozycjonujeOczywiście, istnieje też grupa czynników, które mogą pomóc nam w przyspieszeniu efektów pracy pozycjonera, a jednym z najważniejszych wydaje się być sam wiek domeny. Gdy witryna ma więcej niż cztery lata, Google automatycznie uważa ją za bardziej wiarygodną, skoro bowiem strona istnieje przez tak długi czas, jej właścicielowi najprawdopodobniej na niej zależeć. Strony, które są stosunkowo nowe nie posiadają jeszcze tego atutu, okazuje się jednak, że również w ich przypadku pozycjonowanie może szybko przynieść oczekiwane rezultaty. Najistotniejszym elementem jest przecież nie wiek witryny, ale zawarta na niej treść, ważne jest więc dołożenie wszelkich starań, aby była nie tylko oryginalna, ale również unikatowa. Jeśli na firmowej stronie www użytkownik będzie mógł zapoznać się z informacjami niedostępnymi w innych miejscach w sieci, istnieje duże prawdopodobieństwo tego, że algorytmy Google to docenią. Oczywiście, w treść na stronie trzeba inwestować i często nie są to małe pieniądze.

Zobacz także

Unikajmy błędów przy pozycjonowaniu

Optymalizacja oraz Audyt SEO

Biały Kapelusz SEO - działania zgodne z życzeniami Google

Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie profesjonalnej agencji?

Jak sobie poradzić z pozycjonowaniem strony www?

Skuteczne SEO

Istnieje wiele sposobów na podniesienie strony w rankingach wyszukiwarek. Na swoim blogu dzielę się z Wami pomysłami i zdobytym doświadczeniem.

Promuj firmę

Żaden biznes nie odniesie sukcesu bez obecności w Internecie. Przedstawiam najnowsze trendy i sposoby promocji własnego przedsiębiorstwa.
http://fusioninboundmarketing.pl/qsze/content-marketing-vs-inbound-marketing-porownanie-i-roznice.html

O mnie

Pozycjonowaniem zainteresowałem się już w liceum. Ukończyłem Komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie oprócz prowadzenia bloga pracuję nad rozwojem firmy pozycjonującej w której pracuję SEOPRO

Partner