Content - to siła SEO

czym jest content marketingCoraz częściej możemy słyszeć, że pozycjonowanie skuteczne musi oprzeć się o dobrej jakości treści. Specjaliści, którzy dobrze znają się na SEO mówią jednak, że tak było zawsze i nie zwracają uwagi na takie kwestie. Pozycjonowanie zawsze powinno opierać się na treści, a wszelkie działanie, które miały inną formę były działaniami na skróty, które oczywiście nie były zgodne z zasadami Google. Obecnie gdy roboty Google są już mądrzejsze takie ominięcie zasad nie jest możliwe. Wszelkie działania niezgodne z zasadami Google będą jednak skutkować karami ze strony wyszukiwarki i nawet wyrzuceniem z indeksu, dlatego nie warto ich podejmować. Jeśli zastanawiacie się jak działają roboty Google to nie ma w tym nic trudnego. Odwiedzają one strony internetowe i badają ich treść. Na tej podstawie tworzą rangę stron i mogą według tej rangi przygotować pozycję dla konkretnych fraz.

Oczekując skutecznego pozycjonowania bez kar ze strony Google trzeba podjąć działania, w których będą tworzone unikalne treści, a w nich będzie od 3 do 5% słów kluczowych. Takie pozycjonowanie może rzeczywiście przynosić sukces i poprawę pozycji. Trzeba zadawać sobie sprawę z tego, że jeśli na jakieś stronie, która pozycjonujemy nie ma w treści fraz, na które chcemy budować pozycję nie będzie w ogóle nas w wyszukiwarce. Jest to technicznie niemożliwe i dlatego musimy takie słowa kluczowe użyć w treści wpisów na swojej stronie. Na prezentowanie wszystkich treści najczęściej nie wystarcza jedynie główna strona. Rozwiązaniem tego problemu będzie przygotowanie podstron oraz dodatkowo bloga, w którym będzie tworzyło się kolejne treści. Zasada jest w tym przypadku bardzo prosta. Im więcej treści tym skuteczniejsze będzie pozycjonowanie.

treść na strone internetowąDlatego można między innymi tworzyć ruch z długiego ogona a więc fraz, które składają się z kilku słów. Wiele witryn właśnie w oparciu o takie frazy stara się obecnie budować pozycję. Trzeba również poszukiwać takich fraz, na które będzie można się pozycjonować. Najlepiej wczuć się w użytkowników internetu i zastanowić się nad tym jak samodzielnie byśmy szukali takiej firmy jak nasza, wtedy łatwiej będzie dobrać frazy. Można wspomóc się między innymi przez narzędzie Google Adwords, które obecnie jest bardzo popularne. Dzięki niemu dowiemy się jakie frazy są często szukane i będziemy mogli je lepiej dobrać. Przy początkowym pozycjonowaniu nie warto wybierać fraz trudnych i bardzo obleganych przez innych, gdyż ciężko będzie osiągnąć sukces przy takim pozycjonowaniu. Lepiej rozpocząć od prostych słów, przy których pozycjonowanie przyniesie efekty.

Zobacz także

Lepiej się pozycjonować czy reklamować w Google AdWords?

Dbaj o pozycjonowanie

Jak skutecznie skorzystać z inbound marketingu?

Skuteczne SEO

Istnieje wiele sposobów na podniesienie strony w rankingach wyszukiwarek. Na swoim blogu dzielę się z Wami pomysłami i zdobytym doświadczeniem.

Promuj firmę

Żaden biznes nie odniesie sukcesu bez obecności w Internecie. Przedstawiam najnowsze trendy i sposoby promocji własnego przedsiębiorstwa.
http://fusioninboundmarketing.pl/qsze/content-marketing-vs-inbound-marketing-porownanie-i-roznice.html

O mnie

Pozycjonowaniem zainteresowałem się już w liceum. Ukończyłem Komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie oprócz prowadzenia bloga pracuję nad rozwojem firmy pozycjonującej w której pracuję SEOPRO

Partner